Home » » Galatasaray - Orduspor

Galatasaray - Orduspor

Written By Erkan on 23 Şubat 2013 Cumartesi | 20:12

Galatasaray - Orduspor, Galatasaray - Orduspor Maçı Ne Zaman, Galatasaray - Orduspor Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda :

Galatasaray - Orduspor Maçı Haftanın Zorlu Musabakalarından. Galatasaray - Orduspor Maçını 25 Şubat Pazartesi Saat 20:00 'da Lig Tv Ekranlarından izleyebilirsiniz...


Galatasaray - Orduspor 5 Şubat Pazartesi Saat 20:00 'da 6 Puanlık Fark Devam Edecek mi Yoksa Beşiktaş ve Fenerbahçe Bir Adım Lidere Yaklaşabilecekmi Haftanın Maçlarından...


Galatasaray - Orduspor izle Tanrı bunu kaldırabilir. Niye kızgınsın? Çünkü dünyadaki acıya engel olmuyor. Bak köpeğinin ölümünden duyduğun acının önemini azaltmak istemiyorum. Ama Aziz Paul? Onu dövdüler, ona taş attılar zarar verdiler, onu hapis ettiler, evsiz kaldı ve bunlar olurken wifi yoktu. Sanki köpeğimin ölümünün acısının önemini azaltıyorsun. Söylemeye çalıştığım... Acı olmazsa eğlence ve mutluluk olağan şeyler olurdu. Beğen ya da beğenme ama acı çekmek ve birilerini kaybetmek hayatın sunduklarına müteşekkir olmayı bize öğretir. Korkuyorum, peder. Galatasaray - Orduspor seviyorum. Ben... Onu çok sevdim. Ve onu kaybetmek canımı çok yakıyor. Ya sonra, Tanrı bebeğimi almak isterse? Ya da Galatasaray - Orduspor? Ya da Goldie'yi veya Oyunlar'yı belki de sevdiğim başka birini? Tanrının hayatına koyduğu insanlara bak. Hepsi böyle bir zamanında sana yardım etmek için yanındalar. Dinle Bryan. Şu anda hissettiğin acı ne kadar acı verse de sonunda çok mutlu olacağın anılarla yer değiştirecek. Mesela bebeğinin doğması. Tabii ki, bir gün o da sana acı verecek. Onun ergenliğinde, Burning Man'de tanıştığı profesyonel bir hulahopçuyu hamile bıraktığında beni görmeye gel. Yani diyorsun ki kalbimizi acıya açmadan aşka açamayız. Anladın, oğlum. Mutluluk ve acı gün ışığı ve yağmur. Onu özlüyorum, peder. Sence... Onun için dua etsek her neredeyse iyi olması için. Tabii ki. Anne, odamda aşırı dozda Galatasaray - Orduspor birinci sezonu izliyor olacağım. Pekâlâ. Sen... Girmeyecek misin? Goldie... Kötü biriydim. Yalan söyledim seni aldattım ve sana çok acı çektirdim. Ama dün gece seni acılar içinde görünce fark ettim ki sana bir şey olursa hayatım biter. Sana yaptığım bütün kötülükleri affettireceğim. Bana inanman gerekmez, izlesen yeter. Aşk her zaman kolay olmaz. Bazen gerçekten aklınızı başınızdan alabilir. Bir şeyi sevmeye başladığınız an bir gün onun orada olamama riskini göze almış olursunuz. Ama bir sevileni kaybetmenin verdiği acıyla paylaştığınız bütün güzel anılarınıza değer vermek önemlidir. Köpeğimizin bizim için bebek yetiştirme konusundaki zorlukları göstermesini dilemiştik, öyle de oldu. Galatasaray - Orduspor Ama o bize sevginin nasıl olacağını da öğretti. Ne kadar heyecan verici ve kalp kırıcı olduğunu. Şimdi deneme süreci bitti ve biz hâlâ çok iyi değiliz. Doğruyu söylemek gerekirse yol ne kadar engebeli olursa olsun bence yol için fazlasıyla hazırız.
Share this article :

Maç Saatleri

Maç Saatleri Sitemizde. Maçların Saatlerini, Hangi Kanalda Yayınlandıklarını ve Hangi Gün Yayınlanacaklarını Bulabilirsiniz. Sitemizde Maç yayını Kesinlikle Yoktur...

iletişim Adresimiz: cio@windowslive.com
 
Copyright © 2013. Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda - Tüm Hakları Maç Holdinge Ait
Maç Saatleri by Maç Saatleri Published by