Home » » Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Written By Erkan on 25 Aralık 2015 Cuma | 17:25

Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda, Beşiktaş Konyaspor Maçı saati Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda 2015 Aralık 17. Hafta Beşiktaş Konyaspor Maçı 27 Aralık Pazar Lig Tv den Saat 19:00 da izleyebilirsiniz...


Senin için çok yavaşsa neden mutfağa gidip ona yardım etmiyorsun? Bahsetmeyi unuttum. Bu hafta sonu otelde bir deneme kalışı yapıyoruz. Ne? Evet. Açılışa hazır olduğumuzdan Radyo Dinle emin olmak için hafta sonu arkadaşlarımızı davet ediyoruz. Bu çok mantıklı. Siz de gelseniz harika olur. Ne? Hafta sonu için. Şey Radyo Dinle Bu amaca ulaşmak için ne zamandır uğraşıyorum. Ne kadar oldu Rory, yıl mı? yıl. yıldır. Vay canına. Yani bu hayatım boyunca başıma gelen en önemli şey. Tabii Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda doğumundan sonra. Ve eminim annemler bunu kaçırmak istemez. Yani gelememeniz için bariz bir neden yoksa. İkinizin de. Birlikte. Yok mu? Tamam, iyi. Yani geleceksiniz. Harika. Harika değil mi Rory? Büyükannen ve büyükbaban deneme kalışına geliyorlar. Birlikte. Canlı Radyo Radyo Dinle Baba, gerçekten bunun benim için ne kadar önemli olduğunu bilemezsin. Bunu hayatta kaçırmayız. Onları otelde kalmaları için davet etmen ne işe yarayacak? Onları otelde kalmaya davet etmiyorum. Otelden metre ilerideki kulübede kalmaya davet ediyorum. Şeytanca. O ikisini bir odaya kilitleyeceğim. Ya barışıp çıkarlar ya da ceset torbasında. İnan bana ikisi de bana uyar. Kim öldü de seni Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda yaptı? Kirk, istediğin yere otur. Konuşmalıyız. Nereye gidiyorsun? Evimden çık. Burası çok küçükmüş. Seni hep daha büyük bir evde hayal etmiştim. Bana bir iyilik yap ve beni bir yerde hayal etme, tamam mı Kirk? Ama pencerelerin güzelmiş. Benim pencerem yok. Annemin evindeki odam eskiden bomba sığınağıymış. Çok soğuk ama raket topu oynamak için harika. Evet Kirk, ne istiyorsun? Seninle konuşmalıyım. Güvenebileceğim tek sen varsın. Aman ne güzel. Beşiktaş Konyaspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda Canlı Radyo Lulu'yla beni otelde deneme kalışına davet etti. Lulu bu davetten dolayı çok heyecanlı. Tek bahsettiği bu. Otelde benimle romantik bir hafta sonu. Neyse, ben bu davet konusunda biraz endişeliyim. Çünkü Lulu'yla hiç geceyi birlikte geçirmedik. Bu benim için pek rahat bir alan değil. Yani yattık. Birçok kez. Bu çok daha rahatsız. Sadece hiç geceyi birlikte geçirmedik. Neden? Benim gece korkularım var. Gece korkusu mu? Yani geceleri panikliyorum.
Share this article :

Maç Saatleri

Maç Saatleri Sitemizde. Maçların Saatlerini, Hangi Kanalda Yayınlandıklarını ve Hangi Gün Yayınlanacaklarını Bulabilirsiniz. Sitemizde Maç yayını Kesinlikle Yoktur...

iletişim Adresimiz: cio@windowslive.com
 
Copyright © 2013. Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda - Tüm Hakları Maç Holdinge Ait
Maç Saatleri by Maç Saatleri Published by