Home » » Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Written By Erkan on 25 Aralık 2015 Cuma | 17:36

Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda, Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda Maçı Saati
2015 Aralık 17. Hafta Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Lig Tv den 28 Aralık PAzartesi Saat 19:00 da izleyebilirsiniz...


Biraz inançlı ol. Tom, kapılarım nerede? Şimdiye kadar gelmiş olmalıydı. Evet. Biliyorum. Yanlış yoldan sapıp Woodbridge'e gitmişler. Ne? Sakin ol. Onları bulmaya çalışıyorum. Tom, konuklar neredeyse gelecek. Kapıları yok. İnsanların çok çabuk kaynaşması gerekecek. Adam telefonda. Sana haber veririm. Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda Fikrimi değiştirdim. Ben balerin olmak istiyorum. Zamanlaman iyiymiş. Tamam, kapımız yok ve benim işe aldığım herkes harika. Bittik. Konuklar geliyor. Tekrar ediyorum, konuklar geliyor. Hayır Hit müzikler. Hâlâ kapımız yok. Onları oyalamak için yapabileceğin bir şey var mı? Hayır. Onları şimdi yukarı getiriyorum. O benim mutfak ekibimde olsa yırtmış olurduk. Getirttim. Kapıları mı? Kapıları mı getirttin? Yukarı geliyorlar. Adamlarım onları takmak için bekleyecekler. Tom, seni iki dolarlık bir Müzikal yayın gibi seviyorum. Harika. Karıma söylerim. Tamam. Millet, kapılar geliyor. Konuklar geliyor. Herkes onları karşılamak için dışarı. Gösteri zamanı. Gidelim. Tamam millet. Unutmayın, bu insanlar arkadaşımız değil, müşterilerimiz. Sakin olun, acele etmeyin ve kimseyi öldürmeyin. İşte geliyorlar. Herkese merhaba. Pop müzikler Otel'e hoş geldiniz. Şuraya bakar mısın? Burası cennet. Canlı Radyo, burada yapılacak bebekler Radyo Dinle Onlar at mı? Babette, atlara bak. Eskişehirspor Gençlerbirliği Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda Atla gezmek isteyen olursa Hit müzikler ayarlayabilir. Buraya gelirken çok toz vardı Canlı Radyo. İnsanları beyaz pantolon giymemeleri konusunda uyarmalısın. Bunu yaparım Canlı Radyo. Kendi valizlerimi mi taşıyacağım? Hayır. Eric, Jeremy, Sam. Bu çantalar lütfen. Mavi olanda kırılacak eşyalar var. Tamam, arkada boşaltıyorlar. Dean'i takmaya başlasın diye gönderdim bile. Harika. Teşekkürler Tom. Ben hemen dönerim. Anahtarlar hazır olsun. Tamam. Merhaba. Sizi gördüğüme sevindim. Burada olduğumuz için çok heyecanlıyım. Bizi davet ettiğin için çok teşekkürler. Bir şey değil. İyi eğlenceler. Atlar. Radyolar geldi mi? Hayır, gelmedi Kirk. Ama geliyor, değil mi? Ben uyumadan önce gelecek mi? Hiç bilmiyorum Kirk, neden? Erkekler arasında bir şey. Merhaba. Selam.
Share this article :

Maç Saatleri

Maç Saatleri Sitemizde. Maçların Saatlerini, Hangi Kanalda Yayınlandıklarını ve Hangi Gün Yayınlanacaklarını Bulabilirsiniz. Sitemizde Maç yayını Kesinlikle Yoktur...

iletişim Adresimiz: cio@windowslive.com
 
Copyright © 2013. Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda - Tüm Hakları Maç Holdinge Ait
Maç Saatleri by Maç Saatleri Published by