Home » » Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda

Written By Erkan on 25 Aralık 2015 Cuma | 17:33

Fenerbahçe Sivasspor Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda, Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda Maçı Saati
2015 Aralık 17. Hafta Fenerbahçe Sivasspor Maçı Lig Tv den 28 Aralık Saat 20:00 da izleyebilirsiniz...


Uyuduktan yaklaşık bir saat sonra uyanıp, panikliyorum. Etrafımdaki her şey tehditmiş gibi, ürkütücü ve beni haklamaya Radyo Dinle geliyor gibi görünüyor. İki gece önce birden evimde bir Radyo Dinle suikastçı varmış duygusuyla uyandım. Tanrım. Beni yakalamadan odadan çıkmalıydım. Yataktan fırladım ve yastığımı banyoya kilitledim. Neden? Çünkü o bir bombaydı. Tabii. Yastığımı etkisiz hâle Radyo Dinle getirdikten sonra merdivenlerden yukarı koştum Canlı Radyo Radyo Dinle tuvalet penceresinden dışarı çıktım ve evin yanındaki kafesten Radyo Dinle tırmanıp çatıda saklandım. Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda Tanrım. Gece korkusunun en kötü yanı da her seferinde çatıda çırılçıplak olmam. Ya da sokakta çırılçıplak koşmam. Ya da halk evinin havuzunda çırılçıplak yüzmem. O zaman da yandığımı sanmıştım. Kirk, bu korkunç bir şey. Ben alıştım. Bu yüzden benim için ikinci bir hayat gibi. Ama Lulu. Evet. Lulu. Bunu nasıl karşılayacak? Onu korkutabilirim. Ya da ona uçan tekme atıp Radyo Dinle onu yastıkla bir yere kilitleyebilirim. Sanırım onu seviyorum Tüm Radyolar Onu sevdiğimi ona söylemedim bile. Çikolatalı bisküviyle bir keresinde yazmıştım ama çok açtı ve Radyo Dinle yemeden önce okuduğundan emin değilim. Ona, onu sevdiğimi söylemeden saldıramam. Benim ne yapmamı istiyorsun? Pop müzikler aradım. Ve Lulu'yla beni, senin yan odana koymalarını sağladım. Bu şekilde bir çığlık veya Rusça konuşma duyarsan Canlı Radyo Radyo Dinle beni Lulu'nun üstünden çeker alırsın. Tabii içeri girdiğinde beni Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda üstünden almaman Radyo Dinle gerekiyormuş gibi görünmüyorsa. Kirk. Bu konuda yargıyı sana bırakıyorum. Kirk, bilemiyorum. Lütfen. Bu hafta sonu onun için çok önemli. Gitmeyeceğimizi söyleyemem. İyi. Teşekkürler Tüm Radyolar Teşekkürler. Tamam. Unutma, tuhaf herhangi bir şeyde içeri dal. Anladım Kirk. Sadece popoma dokunma yoksa elinde pala var sanırım. Bunu istiyorsan, popo kelimesini kullanmamalısın Fenerbahçe Sivasspor Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hanki Kanalda. Tamam. Sonra görüşürüz. Radyolar? Ne var Kirk? Ne tür kıyafetler getiriyorsun? Tabii. Mutfak ekibim harika. Yedisi de. Dayan Canlı Radyo. Belki biri kötü olsa, diğerlerine de bulaşır. Hâlâ çok kötü olma potansiyeli var.
Share this article :

Maç Saatleri

Maç Saatleri Sitemizde. Maçların Saatlerini, Hangi Kanalda Yayınlandıklarını ve Hangi Gün Yayınlanacaklarını Bulabilirsiniz. Sitemizde Maç yayını Kesinlikle Yoktur...

iletişim Adresimiz: cio@windowslive.com
 
Copyright © 2013. Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda - Tüm Hakları Maç Holdinge Ait
Maç Saatleri by Maç Saatleri Published by