Home » » Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda

Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda

Written By Erkan on 25 Aralık 2015 Cuma | 17:20

Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda, Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hangi Kanalda, Maç saati
2015 Aralık 17. Hafta Maçı Lig Tv den 27 Aralık Pazar Saat 16:00 da izleyebilirsiniz...


Ve ben de şu anda evde oturup Radyo Dinle "Keşke Aragorn gibi bir adam bulabilsem" diyen kadınlardanım. Bu yüzden beni seçmiştir. Tamam, ağır ol. Bu Tüm Radyolar Biliyorum. Bizim Radyolar'umuz. Kasabanın Radyolar'u. Onu her gün görürüz. O hayatımızın bir parçası. Biliyorum. Yani herkes öğrenecek. Birlikte olduğunuzda veya olmadığınızda bilecekler. Biliyorum. Radyolar'la öylesine çıkamazsın. Radyolar'laysan, Radyolar'lasındır. Yürümezse çok kötü olur. İkimiz için de. Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hanki Kanalda Sen ne hissediyorsun? Radyolar'la çıkmak istiyor musun? Tamam, bak, abartıyoruz. Aklından geçenin bu olduğunu bile bilmiyorum. Bu çok masum bir durum da olabilir. Ya şöyle olursa, ya böyle olursa diye boşuna konuşmuş oluruz. İçeri geri girelim ve bakalım tuhaf bir şey var mı. Tamam mı? Tamam. Tamam. Her şey yolunda mı? Evet. Ben süpürgeyi getireyim. Bu biraz tuhaftı işte. Bir havuç halkasına iki turp gül. Anlaştık. Garnitürleri mi değişiyorsunuz? Evet. Ama sadece yemek berbat olduğu için. Çok hoş. Ben tavşan sevmem. Aman ne hoş. Yediğin tavşan değil. Ama bu tavşan sosu. Öyle. Tavşan sosu değil. Ona tavşan sosu deme. Bana tavşan sosu gibi geldi. Bu sana hazırlanan yemeklere ne kadar dikkat ettiğini gösterir. Tavşan değilse ne peki? Ördek. Havuç halkası nerede? Turp gül görmedim. Boş verin, yemeyin. Shriva! Gelip tabakları al. Yemeğimiz bitti. Herkes bitirmedi. Tatlıyı getir lütfen. Rory, bu yaz bir yerlere gidelim diye düşünüyorum. Sadece sen ve ben. Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hanki Kanalda Avrupa'yı en azından bir kere düzgün olarak görmelisin. Ve bu mükemmel bir zamana benziyor. Büyükanne, bu yaz ne yapacağımı bilmiyorum ama bu harika olur. Bir anda çıktı. Katılıyorum. Bundan bana bahsedecek miydin? Ettim ya. Hayır yani uçağı ayarlamadan önce. Program yapmadık Canlı Radyo. Bu sadece bir fikirdi. Rory gelmek istemezse, mecbur değil. Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hanki Kanalda Rory gelmek istemediğini söylemedi. Doğru. Sadece Rory'nin annesi davete "Bak kuş" yaklaşımına şaşırdı. Sen iyi misin baba? Evet. İyiyim. Tatlı ne zaman? İşlerim var. Kadın dondurmanın üstüne meyve koyar koymaz gelecek. Kayserispor Galatasaray Maçı Saat Kaçta Hanki Kanalda Belli ki onu Karpal Tünel Sendromu veya modern bir hastalık yavaşlatıyor.
Share this article :

Maç Saatleri

Maç Saatleri Sitemizde. Maçların Saatlerini, Hangi Kanalda Yayınlandıklarını ve Hangi Gün Yayınlanacaklarını Bulabilirsiniz. Sitemizde Maç yayını Kesinlikle Yoktur...

iletişim Adresimiz: cio@windowslive.com
 
Copyright © 2013. Maçı Ne Zaman Saat Kaçta Hangi Kanalda - Tüm Hakları Maç Holdinge Ait
Maç Saatleri by Maç Saatleri Published by